God morgon!

Idag blev jag väckt av mina underbara småsyskon runt nio tiden. Ganska lagom så man inte ligger och slöar i sängen hela morgonen. Har nyss ätit frukost iaf. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska väl försöka göra lite läxor , känner att jag ligger ganska efter nu..

Idag är det fredag. Jag älskar fredagar! Det går så mycket bra på tv , och sen är det allmänt mysigt bara :)
 
Jo , jag har haft godisförbud i ett år nu , blev klar vid nyår. Hela nyårskvällen satt jag och funderade på om jag skulle ta en bit , men det sa stopp , jag klara inte av det. Så jag tänkte bara att det kommer väl sen. MEN , jag klarar fortfarande inte av det , jag är typ rädd för att bli beroende , jag har ju klarat mig så bra utan nu , man behöver ju egentligen inte godis , det är faktiskt inte bra för hälsan , men man ska ju äta allt med måtta. Lite godis kan väl inte skada , men jag är rädd för att inte kunna sluta äta. Blir så arg. Det hade varit så gott och tugga på lite godis på en fredagkväll sådär. Men nej , jag klarar inte.

Någon som har några tips på hur jag kan göra ?

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0