Homework is shit

Sitter här med min dumma fysiktenta. Usch , det är så fruktansvärt jobbigt och jag börjar bli förkyld också ,vilket inte gör saken bättre.  Vill bara ut och springa...

I helgen blir det Disney on ice i Oslo med Hela familjen :) fick biljetter av Oldemor i julklapp , TUSEN TAKK!
Ska väl shoppa loss lite på lördag , WIIEHOO :)

Inatt la jag mig 00.30 så . JA , jag är ganska trött. Har vart opigg hela dagen och ingenting har funkat. orkar inte ett smack.

Nu ska jag nog på med löparskorna innan jag blir crazy. Jag måste annars har jag inge ENERGI till att göra tentan , passar ju bra nu eftersom det är just ENERGI jag skriver om. Lalala..

Mår alla bra ? hör av er till mig :) kommentera!

Förutom hemtenta , halvägs förkylning och trött så mår jag prima ! När jag kommer in från springrundan kommer jag vara pigg och glad och nöjd :)

skriver mer sen , ska lägga mig tidigt ikväll , senast 10 så jag får en riktig natts sömn!

puss och kram

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0