Jobbig morgon ? aja , lite roligt var den :)

Började med att mamma kom in och väckte mig hastigt. Eller jag , om hon nu lyckades väcka mig. hursomhelst så sa hon att dom funderade på att åka till IKEA och handla lite. Jag fråga helt som vanligt om det var Karlstad hon mena, Och det ver det. Sen börjar jag tänka lite , och fattar typ ingenting. Så då säger jag: - Men vafan ska inte Tomas komma idag då ?
och mamma ba: - Tomas ? hahah.. Nejdu.
jag: - äh , nu fattar inte jag nåt iaf.
mamma: - haha , är du vaken överhuvudtaget eller?
Jag: - Nej , det tror jag inte.


HAHA...  Det var lite äckligt faktiskt. Jag kommer ju ihåg nu att jag drömde att onkel Tomas skulle komma , sen väckte mamma väl mig så hastigt att jag inte hann vakna riktigt. Så då fick dröm bli "verklighet" en stund :P haha. Men ändå så var jag hundra procent vid medvetande , jag minns allt från början till slut utan problem. Sen när mamma sa "Tomas?" Då förstod ju jag på henne att han inte skulle komma , då fick jag verkligen en känsla av att vara helt tom i huvet. Fyfan va äckligt det va , jag fattade ingenting , jag försökte verkligen tänka också men det gick inte , fick inte fram nånting. Tänkte ifall det var ändrade planer eller nåt men jag fattade ingenting :P haha.. Sen efter en tio minuter då gick det upp för mig att jag hade drömt liksom , eller asså det gick inte upp för mig sådär pang heller , utan det smällte med tiden typ :P haha , konstigt var det iaf :P

somsagt vi skulle åka till IKEA men det visade sig vara 25 grader kallt idag , så bilen ville inte gå :) ååååååh , jag som ville åka =/ 

Jag dör snart , varje natt drömmmer jag om Norge och familjen där.. Saknar det/dom så fruktansvärt mkt , blir alldeles för sällan. Så är de tinte meningen att det ska va. Jag är i behov att umgås med dom MINST en gång i veckan! Pallar fna inte snart.. usch.
Men jag har ju världens underbaraste familj här som fyller upp en stor del av tomrummet , men det räcker inte...

Ja , jag måste dela med mig av lite morgonskratt :P vi hittade nya funktioner på våra webkameror så då kommer det lite bilder här :)
 (Katrine i mitten för er som inte känner igen)
HAHA! Mysko lillebror vi har :P
hahaha xD nu rinner tårarna .. :') hahahha...Titt på dom då :')titt på oss , igår hade vi världens fight , idag... :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0