Proactive


Detta är anti akne medlet som dom visa på tvins hela tiden. Asså första intrycket är att kändisarna får pengar för att säga att det är bra osv. Man fattar ju att dom är översminkade och att det säkert inte funkar överhuvudtaget. Så kände jag iaf.

Men så kände inté min syster , så hon fick mamma att beställa hem det.
Katrine använde det en stund och jag såg att det gav resultat så jag började jag med.
GUD va effektivt! Man kände sig så ren och fin i huden efter att ha användt det så det är helt sjukt! Finnarna blev betydligt mycket färre och man var inte längre lika rödflammig och jag kunde sluta med foundation. Nog var det skönt!

Så såklart är det inte bara mycket sömn , hur man äter och rör på dig som förebygger finnar, visst det kan det säkert göra för någon men i mitt fall är proactive en stor hjälp för mig!

det består av: en peelingkräm , ansiktsvatten , dag och nattkräm och ansiktsmask.
Själv använder jag för det mesta bara ansiktsvattnet och krämerna eftersom jag känner att jag inte har tid med det andra. Jag är väl ganska lat av mig :P
Men att använda peelingkrämen tar inte många minuter , den kan man ha i ansiktet när man borstar tänderna sen sköljer man ut den.
Ansiktsmasken har jag däremot bara användt en gång och nu är det redje gången vi har proactive.

Jag kan säga att även om jag inte har användt peeling och ansiktsmask så mycket så har jag sett tydliga resultat!

Rekomenderas!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Athena

ja funerar på sheercover, också från tvins tror jag. hoppas de funkar, har du testat de? är iofs concelaer o fundation men verkar helbra...

2009-01-28 @ 18:09:58
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Då kanske man skulle ta o prova det då, min hy har blivit mycket sämre under det senaste året! Vad kostar det?

2009-01-28 @ 18:17:30
URL: http://jessicaberner.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Till athena: Jag har inte provat det , men min syster använder det och hon är helnöjd! Det ser fräscht och bra ut också! Det är ju mineralsmink som inte är skadligt för huden , så det är ett bra val. Kör på det! :)

2009-01-28 @ 18:19:14
URL: http://kamillalie.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Till Jessica: Ja , det är ju värt ett försök iaf! :) Just nu kostar det 399 kr + frakt 79 kr. Men det är nersatt , så jag vet inte om dom kommer gå upp till det vanliga priset igen som är 799 kr med frakt. Så passa på och beställ nu så får du det billigare! :)

2009-01-28 @ 18:25:13
URL: http://kamillalie.blogg.se/
Postat av: Frida

det där funkade inte alls på mig tyvärr blev nästan bara sämre och ändå använde jag det länge..

2009-04-23 @ 20:59:04
URL: http://metrobloggen.se/littlemisssoder
Postat av: Emma

Hej jag undrar om man kan köpa detta i affär eller om det bara är via telefon/ data :)

kram :)

2012-01-06 @ 15:14:50

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0