Seg morgon

Idag hade jag klockan på halv nio som vanligt , men jag orkade inte gå upp idag. Såklart måste ju det bero på febern. Är inte lika slapp idag som jag var igår , men igår när jag skulle lägga mig så blev jag helt plötsligt illamående , asså , magsjukillamående. Blev så jävla rädd.. Jag försökte skita i det och sova ist.

Idag när jag gick in i köket för att göra i ordning frukost kände jag att jag inte alls ville ha mat , men tänkte att jag provar i alla fall , det är väl bra att få i sig näring nu när man är sjuk. Jag gjorde i ordning youghurt med müsli och en rostad macka. Jag smakade först på youghurten och då vällde illamåendet över mig igen. Jisses , så jag ställde bort youghurten och väntade ltie med att smaka på mackan. Hur som helst så gjorde jag väl det tillslut , och det visade sig gå bra , så man är väl mer känslig mot vissa saker när man är sjuk.

Imorgon åker vi till Norge...

 Ha en fortsatt trevlig "morgon" allihopa :)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: jøran

fin side du har laget, fikk beskjed av mette og inn og se og høre på.

2009-01-30 @ 19:33:06

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0