Trött ? svar ja

Somnade runt halv två igår. Imorse runt 8 tror jag butta Kajsa först på mig lite , sen slog hon på min läsalampa och lyste mig rätt i ögonen sen sa hon ;  Kamilla , vakna , det är VERKLIGEN morgon nu!
Sen ville hon att jag skulle följa henne upp , så jag följde med henne upp i trappen för att öppna grinden åt henne , jag tror jag fortfarande halvsov , var så förbannat trött. När jag öppnade grinden sa jag att jag skulle gå ner och sova mer men icke. Det fick jag verkligen inte , nej nu var det morgon , då ska man inte sova tyckte en liten envis Kajsa. Så vi gick in i Andrés rum där han och mamma var. jag kröp ner under täcket med mamma och somna om där och vakna halv elva igen. Skönt var det. 

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0