Workout!

Nu ska jag och Katrine träna mag och benträning. Det är klipp vi har hittat på youtube. Lade in dom på bloggen förut.
Orkar inte lägga in dom igen. Hursomhelst då är det utmärkt träning när man är förkyld och inte kan gå ut och jogga eller åka skidor eller vad man nu gör annars.
Jag är iaf påväg att bli frisk så imorgon kanske det blir en springvända :)

Dock har jag ett problem med träningen , (tror att det beror på det iaf). Känns som mina vader har växt så mycket efter jag började träna seriöst. Finns det något jag kan göra för att undvika det ? Jag vill inte ha klumpiga muskliga vader.
Can anyone help me please ?

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia sv

Hejsan :) Kul att läsa din blogg :D :D

Jag tänkte på en sak, du som är förkyld ofta.. det du pratade om i det här inlägget att man kan göra mag och benträning när man är förkyld. Det är nog inte så bra, för om man vill bli frisk så ska man inte anstränga kroppen! Kan du svara vad du tycker på bdb eller nåt? :) puss <3

2009-01-29 @ 19:00:28

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0