25/7 09

God lördagmorgon! Idag ska jag jobba från 10-14 sen är jag ledig resten av kvällen! Kanske blir utgång ikväll, får se.

usch va trött jag är, skulle helst vilja krypa ner i sängen igen och bara sova till världens ände. Jag är så sjukt trött!
Är det någon som vet varför jag, som prenumererar på veckorevyn, inte får gåvorna som de som köper tidningarna i affären gör? Mina tidningar är helt tomma medans de som kommer ut i affär har prylar i sig.

aja, nu ska jag read som blogs och sen ska jag dra!

pussss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: malin ingesson

tidningarna med presenter är prishöjda i butik och du får smsa till veckorevyn om du vill ha presenten, då kostar den 10 kr. de står i en liten ruta alldeles i början av tidningen :)

2009-07-25 @ 12:21:07

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0