26/7 09

God morgon! För mig är det god morgon i alla fall känner mig väldigt pigg trots att jag pratade med älskling i telefon till halv fem inatt!

Mina planer idag är att bara ta det så lugnt som möjligt och vila ut riktigt! Har liksom inte hunnit komma in i "hemmalivet" än eftersom jag bara har jobbat sen vi kom hem.

En upplysning; Jag är helt crazy i Michael Jackson!! Jag lyssnar inte på annat nu, jag sitter och kollar på "true Hollywood Story" med Michael Jackson, och ja, jag är helt fast! Det finns inte låt av han som inte är bra!

ah, nog om det. För min del nu är det dags för frukost. Senare ska jag nog klicka på en film!

pusss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0