28/7 09

God morgon!

Nu ska jag snart åka iväg till jobbet, tänkte bara slänga in ett inlägg innan :)

Har ni ibland sånna dagar då ingenting funkar, gällande utseende? Då håret står åt alla håll, och absolut inte vill som du vill, då sminket (för er som sminkar er) blir kladdigt och ojämt, eller bara en dag då man inte fattar vad som är fel men att ändå ser att något inte är som det ska? En sådan dag har jag idag! Jag ser livlös och trött ut, fast jag har inte ändrat på mina morgonrutiner och ser precis ut som vanligt,  men just idag ser jag väldigt trött och grå ut. Men det kan ju finnas en logisk förklaring, och det är för att jag är just livlös, trött och grå! Jag har ju inte fått någon riktig sömn på sjukt länge..

Aja, det går säkert över under dagen!


ha en fin dag! puss på er


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0