Semester

Nu har jag varit här i nästan två dagar, och gud va skönt det är! trots att det är dåligt väder så är det underbart. jag och Trine har shoppat både igår och idag. Det är så mycket rea överallt så jag har fått mig två tunikalinnen och en cardigan och en kavaj för endast 300 kronor!!! sjukt billigt! Det är så skönt nu när Trine har körtkort då vi bara kan ta bilen och dra iväg när det blir lite tråkigt! Imorgon ska det i alla fall bli fint väder. Då blir det stranden hela dagen!

Ni ska få se bilder och så, men som vanligt så krånglar min mobil..

skulle bara upplysa om att jag har det underbart och mår hur bra som helst!

puss på er!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: david

Bra att du mår bra älskling! vi ses snart! :D <3

2009-07-07 @ 20:48:54

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0