19/6 09

God morgon! Eller goddag.

Nu har jag nyss ätit frukost och kikat lite TV. Skönt med en lugn start. Jag tog mig en riktig sovmorgon idag, tyckte jag förtjänade då jag har gått upp tidigt varenda dag, trots att det är lov! Tog en bild på min frukost men min mobil krånglar igen så då får vi klara oss utan. Jag åt i alla fall en skål med flingor toppad med jordgubbar, sen en macka med sallad och ägg, riktigt gott!

Jasså, Glad midsommar allihopa! I våran familj ska vi bara mysa till det här hemma, antagligen åka till hembygdsgården och se när Kajsa och André dansar runt majstången med alla barn!  Ni som ska festa ikväll, ha så kul!

Vi hörs senare!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0