8/6 09

God morgon! Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma tillbaka från ICA så jag kan äta frukost. Vi hade inge mjölk och jag MÅSTE ha mjölk till mina flingor, äter inget annat på morgonen ;)

Annars så åker vi till Vansbro om tre kvart ungefär, ska köpa lite smycken osv. Sen blir det skola.

VET NI VET NI VET NI? :O Jag skulle egentligen åka till borlänge för att köpa avslutnignsklänning idag. Jag ville verkligen inte det, men var ju tvungen eftersom det börjar bli rätt bråttom. Sen plötsligt kom jag på att jag hade en oanvänd klänning som jag köpte på mellandagsrea förra året. Jag sprang till garderoben och provade den, och ja, den satt som smäck! Alltså, jag slapp åka till borlänge och nu behöver jag bara åka till vansbro för att pimpa upp klänningen med smycken och en kuvärväska! Så jävla perfekt! Klänningen är dock inte vit eller ljus som jag ville, den är brun, men matchar man rätt med accesoarer blir det skitsnyggt plus att man antagligen kommer sticka ut lite, är väl säkert den enda som har brun klänning! Outfitbil på det får ni se på onsdag!

Här kommer en dagens outfit;

Haha utan att jag visste det så fick ni till och med att smakprov av min klänning, i alla fall halva, till höger där!

Svarta jeansleggings från MQ
blus från Vero Moda
skinnjacka från chicy.se

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0