Cuphelg och full fart

Så, nu är jag hemma riktigt för första gången på hela dagen. Det är sjukt att det kan vara så full fart här i våran lilla by! Det är väldigt roligt, och vädret gör att stämningen är på topp!

Efter jobbet träffade jag Linda vid Gullängen (fotbollsplan) och tittade på lite fotboll. Sen åkte vi hem till henne och satt nere vid älven bl.a och pratade lite.

Nu är jag hemma för grillning med familjen, sen ikväll blir det antagligen ticknäset (badplats) med några människor!

Eftersom jag har fullt upp med jobb och sådana grejer och råkade glömma kameran hemma, så blir det inga bilder idag. Hoppas ni står ut!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0