Läsarfråga

hej! Jag har läst ett tag och undra hur det går med din mammas viktminskning? :)

För er som inte har följt bloggen så länge så påbörjade vi ett "projekt" för ett par månader sen ungefär. Det gick ut på att min mamma, efter födsel av fyra barn, skulle gå ner i vikt. Hon skulle alltså börja träna eftersom hennes matvanor är bra! DOck har min mamma foglossning och höftfel. När hon började träna fick hon en inflammation i höften och kunde därför inte fortsätta. Hon var sängliggande till och från i flera veckor. Tillsut fick hon en spruta som tog bort smärtan, så nu går det hyfsat bra och hon har kunnat börja jobba igen, men hon ska hålla sig borta från träning tyvärr. Så vi avslutade det hela och jag håller inte koll på om hon går upp eller ner i vikt. Men jag förmodar att just nu står det ganska still!

Har ni fler frågor så är det bara att lämna en kommentar!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0