Nej tack till magsjuka

Åh va skönt! Nu har jag legat ute i kvällssolen och bara njutit. Den är inte för varm och det är helt perfekt! Jag börjar bli riktigt brun nu, det är bra eftersom jag åker till Norge på Söndag. Då är det bra att ha underlag!

Annars ska samma gäng som var vid Ticknäset i förrgår dra dit ikväll igen!  Jag vet inte om jag inbillar mig själv att jag mår illa eller om jag verkligen gör det? Idag efter morgonfikat fick jag lov att springa in på toaletten för jag var helt säker på att allt skulle komma upp igen. Men nej, ingenting. Nu känner jag mig lite konstig i magen och det bubblar och låter HELA tiden. Jag vill INTE ha magsjuka!!!!!!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0