Sliten

Dålig uppdatering idag. Men det har sina orsaker. Jag har nämligen haft fullt upp med skola och avslutningsmiddag och efter det åkte jag direkt till Järna för att fixa med traktor och vagn tills imorgon! Nu är klockan fem i ett och jag ska upp 06.00 för att hinna göra mig iordning imorgon bitti. Min avslutning börjar 08.15. Just nu är det mycket blandade känslor angående avslutningen, ska bli väldigt tråkigt att klassen splittras men samtidigt skönt att slippa allt slit och tråkiga ämnen. Det här har helt klart varit de tre jobbigaste åren i mitt liv hittils!

Måste erkänna att det kändes väldigt konstigt att städa ur mitt skåp som jag haft i tre år

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0