Sulla med tiden så sömnen blir kass

Åj va sent det blir jämt.. Jag är ledsen för dålig uppdatering, men efter konfirmationen idag så ringde Malin och sa att vi skulle till Borlänge så jag fick slänga i mig lite omelett och dra iväg på shopping. Jag handlade två par jeansshorts, två linnen, en klänning och ett par gladiatorsandaler med fransar! Ni ska få se kort sen, hittade inte kameran ikväll.

Så nu vet ni varför jag inte uppdaterat idag. Just nu sitter jag och äter lite flingor(utan mjök eller youghurt, bara tort). jag brukar inte äta såhär sent, men jag var helt skakis. Jag fick inte i mig mycket omelett för det blev så stressigt. Sen har jag inte ätit efter det så hela jag skakade. Hur läskigt som helst, nu förstår jag hur viktigt det är med mat!

Nu måste jag sova, upp tidigt imorgon!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0