Tillbaka hos älsklingen

Vi har precis börjat göra iordning middagen. Kyckling och ris med café de Paris sås. Hur gott som helst!

Ikväll är det marknads dans också. Men vädret är så himla kasst så jag stannar  hellre inne. Alla som ska dit får ha så kul!

Mamma och Roger har åkt på bröllop nu också. Så himla fina dom var! Mamma var underbart fin. Numera ser man inte henne i finkläder så ofta. Nu hade hon på sig en marinblå balklänning. Håret var bakåtdraget med ett stort hårspänne med blanka stenar på. Luggen hängde kvar framme. Hon var så himla fin! Vi tog lite kort så om jag får så kanske jag lägger in några kort sen!

Nu måste jag gå tillbaka till matlagningen. Vi hörs!

Ha en trevlig kväll! pusss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: elsa

hej! har läst ett tag och jag undrar hur det går för din mammas viktminskning? :)

2009-06-13 @ 16:45:34
Postat av: emma

jag tog det bara lugnt igår (: ska tyvärr jobba en massa denna helgen

2009-06-13 @ 17:17:49
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0