18/3 09

God morgon på er!

Igår köpte mamma mina berömda frukostflingor så just nu sitter jag och äter en skål med dom!

Jag har varit skitsmart gällande mascara! Först hade jag Max Factor masterpiece max mascara, den är ganska dyr och hur bra som helst, jättemycket volym får man av den borsten!
sen så köpte mamma en mascara åt mig och den var en billigare variant av max factor och den var inte alls lika bra som den förra. Så jag kom på nåt fruktansvärt smart, jag satte i den gamla borsten i den nya billiga mascaran, och VIPS så fick jag långa fina fransar igen och det var precis som att jag hade köpt en dyr, bra mascara!
Så är ni smarta för att spara lite pengar, så köp först en mascara med bra kvalité på borsten, borsten ska helst (enligt mig) vara i gummi som är böjbar med korta korta fransar på. Sedan när din mascara är torr köper du en ny, denna gång en billigare och sätter bara i den gamla, bra borsten i den nya mascaran, då får du lika fina fransa som av den förra mascaran plus att du har sparat pengar! Smart va?

Nu ska jag äta färdig sen bär det av till skolan!

ha en bra dag!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Elisabet

Smart! Ha en fin dag i solen!

2009-03-18 @ 14:28:00
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Julia

Men redan kamilla ? haha, kom du på det nu x)

Vilka är dina berömda frukost flingor ? :P

Lycka till idag, vännen ;) <3

2009-03-18 @ 20:58:25
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0