2/3 09

God morgon!

Idag blir det inge skola för mig, det känns lite jobbigt just nu.
Katrine hade ínte heller n¨n bra dag idag så vi ska vara hemma idag. Vi har planerat världens överraskning åt mamma, men ni får veta sen vad det är. ;)  Det blir iallafall skit kul när hon kommer hem igen!

åååh , jag lämnade Kajsa på dagis idag. När vi kom dit möttes vi först av Tim som frågade mig ;"kommer du ihåg att du var hemma vid mig?" Sen pratade jag lite med han. Sen när vi kom in i lekrummet där alla barnen var så springer en liten pojke efter Kajsa och sträcker ut armarna och vill ha en kram. Kajsa ser han inte för hon har ryggen till. Sen säger en fröken att han måste fråga först. Då vänder sig Kajsa om och den lilla pojken går fram till henne och säger; "kan jag få en kjaam Kasa?" Sen kramade dom varandra! Tror ni jag dog eller? jag höll på att smälla av, dom var så jävla gulliga. åååh. Tänk er vilket drömjobb och gå upp tidigt på morgnarna och gå till dagiset och möta alla barn och bara sitta på golvet med dom och leka och prata och få höra på alla roliga kommentarer. Åh , jag längtar till jag är klar med skolan!

Nu ska jag fortsätta med överraskningen!

puss på er

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0