28/3 09

God förmiddag! eller jag ser på klockan nu att det faktiskt är eftermiddag.

Jag tänkte gå på knatteträning idag, är ju hjälptränare. Men igår satt jag uppe till halv två och rensade garderoben. Jag satte i alla fall klockan på halv nio imorse för att gå på träning till tio. sex minuter över tio vaknade jag. Då hade jag stängt av klockan i sömnen. Jag har INGET minne av att den ringde. Det är så typiskt mig. Blir så irriterad!

Har nyss varit och handlat med mami och nu ska jag sätta mig med lite läxor. Läxor på en lördag:O Men , det är mitt eget fel.

Ikväll blir det party med några girls, skoj! :)

Hörs sen!

pusssss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: F O U M O S E

sv: tack detsamma! :) följ mig gärna via bloglovin! :) <3

2009-03-28 @ 18:04:27
URL: http://foumose.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0