29/3 09

Hej på er!

Jag mår inte bra idag. Jag har så ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen, näsan rinner och jag är helt yr. Jag åkte hem tidigt igår pga feberkänningar. Febern har inte kommit ännu men det skulle inte förvåna mig om den kommer smygande snart.
Skit också!

Aja, jag får väl vila så mycket som bara möjligt idag för jag måste tvinga mig till skolan den här veckan, får inte få mer frånvaro nu, ligger lite risigt till...
Det enda jag har gjort idag är att ha kollat på tv. Först repris av Robinsson sen reprisen av finalen i let's dance. Jag tyckte väl innerst inne att Laila och Tobias skulle vinna, men Magnus och Annika förtjänade det! Han har trots allt utvecklats enormt!

Vi får höras senare.

puss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: mathilda

vad jobbigt att vara förkyld:/

jag hejade på magnus trots att jag inte trodde han skulle vinna:D jag blev skitglad!:P

2009-03-29 @ 17:18:31
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Julia

Var det kul på festen? :D

Vi har gjort samma saker du och jag idag. Både tittat på robinson och lets dance x) haha ^^

Ses i morrn ? <3

2009-03-29 @ 17:56:52
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0