31/3 09

God morgon på er!

När jag vaknade idag såg jag mellan springorna på persiennen att himlen var blå och solen lyste. Tror ni jag blev pigg då? JA :) Sedan när jag gick ut ur mitt rum såg jag något stort och konstigt alldeles utanför ett köksfönster. Blev först lite rädd men blev ju ganska nyfiken så jag tog kameran och gick dit i hopp om att få en bra bild. Det visade sig vara ett stort rådjur som stod en knapp meter utanför fönstret och åt fågelmat. Snacka om häftigt! Tror jag aldrig har sett ett rådjur på så nära håll. Men tyvärr så såg det mig när jag försökte att smyga upp kameran lite diskret, så det sprang iväg. Den hade även två kompisar som stod lite längre bort. En liten morgonupplevelse var det i alla fall!

Idag är det vanlig dag i skolan. Jobbigt känner jag, är fortfarande sjuk och skulle helst vilja ligga hemma och vila. Men sådan tur har inte jag. Jag får väl hem och vila efter skolan...

Nu ska jag packa väskan sedan gå till bussen.

Vi hörs antingen i skolan eller när jag kommer hem!

ha en bra dag!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0