Dagen idag

det har funnits bättre dagar än idag, men den dög helt klart!

Jag och katrine var ut och sprang en kort vända, skönt var det!

vad är det som hände rmed mina naglar? Jag har användt Trind nail repair regelbundet som man ska och mina naglar har varit jättefina. Men nu plötsligt börjar som spricka och har blivit jättetorra. Finns det någon logisk förklaring till detta? Kan någon hjälpa mig?

Nu ska jag läsa lite spanska, ska göra läxförhör imorgon. Missade ett förra veckan.
Puss på er, god natt!

Här kommer lite bilder från skolbänken

Julia pluggade flitigt

Elias

Matildas mössa på sne, stickad av min mamma!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Bea

Hej, har du haft en bra helg?

Kram

2009-03-09 @ 23:33:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0