Dagen idag

Dagen idag har varit helt okej. Ganska lugn för min del, har egentligen inte gjort någonting alls idag , bara tagit det lungt. Bara gått och slöat. Tror jag behövde det!

Imorgon kanske jag stannar hemma från skolan för att göra klart SO. Jag måste verkligen ta tag i mig själv nu, Jag får inte hålla på såhär längre. Jag kommer sänka mig enormt om jag inte sätter igång. Varför är livet så orättvist? Det är som att man inte får den tid man behöver för att återhämta sig helt. När ska jag då få tid att göra det om det hela tiden kommer saker ivägen?

Nu ska jag lägga mig och läsa systrar i jeans!

Godnatt på er!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Jessica

Jag tycker att du är otroligt stark som går till skolan ibland ändå !!!



Hoppas att du mår bättre <333!:)

2009-03-07 @ 10:56:11
URL: http://www.jessicaenstrom.se.nu

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0