Dagens (värsta)

idag har jag haft en otroligt rolig dag, men det finns en nackdel. Just min nacke gör så jävla ont så det finns inte ord. Jag har så ont på höger sida av nacken så det finns inte ord, det spänner och värker 24/7. Hallå, Dessa bekymmer ska jag inte ha föräns om minst 20 år. Jag har varit vid en massör förut men det blev ej bättre. Nu törs jag knappt gå till en massör för nu gör det så ont så jag går nästan och gruvar mig för att bli masserad även om jag inte har beställt tid. Det kommer göra så jävla ont, men jag måste väl gå dit någongång. usch.

Är det någon som har ett bra tips? Något jag kan göra? Kanske ett kärringråd?
Snälla hjälp mig!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)

2009-03-16 @ 14:35:05
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

är nu aktiv i min blogg igen. söker alla mina gamla läsare.

2009-03-16 @ 14:38:52
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0