Duktiga mig

Som jag skrev förut så har jag Spanskaprov imorgon. Jag satte mig ner och började läsa, men jag insåg efter ett tag att jag inte skulle bli så mycket smartare av det, jag har missat så många lektioner och anteckningar så det var ganska svårt. Jag får helt enkelt ta igen allt jag missat och sen göra provet när jag är redo.

 I stället följde jag med mamma och handlade sen tog jag mig en springtur, :) Sen kom jag in och duschade och packade in håret. Nu är mitt hår silkeslent!
sedan gjorde jag lite Engelska och sen gick jag och "la" mig. Jag ligger i sängen i alla fall, och det har jag gjort sedan tio, det är inte vanligt för mig, att lägga sig före elva! Duktiga mig!

Nu ska jag läsa lite systrar i jeans, för er som inte har hängt med så har jag nu börjat på den tredje boken. Det är dock andra gången jag läser dessa böcker, eller trean har jag aldrig läst. Jag tror inte jag läste slutet av tvåan heller. Jag var väl så seg med böckerna då, men nu är jag på hugget! Böckerna är ju skitbra!

God natt på er allihopa!



kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0