En stor dag

Idag är det en stor dag för mig.

Idag tänkte jag börja publicera bitar ur min dagbok som jag har skrivit under den sista tiden. I den första delen kommer ni få veta vad som har hänt och varför jag har varit väldigt ostabil på sistonde.
De flesta som läser min blogg vet vad som har hänt, men jag har märkt att jag har en heldel nya läsare. 

Det är viktigt att ni vet att jag gör detta för att det känns som en sorts terapi att dela med sig av vad som har hänt. Genom att få skriva av sig så andra kan förstå min situation. Med detta vill jag komma med ett budskap, jag vill att ni ska tänka till när ni läser min dagbok, jag vill att ni ska förstå att du bara lånar livet och att man ska göra det bästa utav varje situation!

En annan stor anledning till varför jag gör detta är för att ju mer jag delar det här med människor deste lättare känner jag mig och desto bättre mår jag.

Om ni vill veta mer om detta, håll utkik. Jag tänkte att ni skulle få en del varje dag. Är detta något som intresserar er så kika in varje dag.

Första delen kommer idag!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Mahlin

Starkt och modigt av dig! :)

2009-03-08 @ 19:29:11
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0