Frusen

Det är så jävla kallt i vårat hus så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag håller på att frysa ihjäl, föttern är iskalla, händerna är iskalla, allt är iskallt, det är jätteobehagligt.  

Idag runt två somnade jag och sov till fyra, tror ni det var skönt? svar Ja! Jag behövde det verkligen! Nu har jag precis kollat på lite TV. Det gick inget bra, som vanligt..
ikväll klockan 20.00 är det Robinson på 4:an i alla fall , det ska ses!

Det ser ut som det blir en hemmakväll med familjen, yeh yeh, det får väl duga antar jag. Familjen är mysig!

Nu ska jag digga lite musik och bara ta det lungt, skönt va?
Jag har världens vilo/slappdag idag, jag har inte varit så avslappnad på länge, gud va skönt det är när jag tänker efter! Alla behöver en sådan dag. Ta er tid till att bara gå omkring i slappa kläder och bara ta det lungt en dag, det behövs!

Puss på er

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0