Fy skäms på fräcka tjuvar

Nu ligger jag i sängen och ska fixa mina naglar lite. Ska börja med en sån där två veckors period där jag tar bort och sätter på nytt nagellack från trind nail repair varje kväll! Naglarna blir jättestarka av det.

Ska titta igenom lite böcker och se om jag har läxor tills imorgon också, tveksamt att jag kommer göra någonting men det är ändå skönt att ha koll!

Jag rifflade ju upp mina jeans igår, nu har jag varit duktig och tagit kort på det!


Igår när jag kollade min plånbok var typ tvåhundra spänn borta. Jag fick panik. Jag visste att jag hade haft plånboken i skåpet i skolan på dagen, där jag inte har något lås, så jag var helt säker på att någon hade stulit mina pengar. Jag har gått hela dagen idag och varit frustrerad och irriterad och besviken på mig själv för att jag inte har skaffat ett lås.
När jag kommer hem frågar jag mamma för säkerhetsskull om hon hade lånat pengar av mig. Hon tänkte en stund sen svarade hon " ja, just det! Jag tog typ hundra åttio kronor till Katrine för jag hade inga kontanter". Tror ni det var en lättelse eller? Jag blev så jävla glad! Men jag har ändå bestämt mig för att skaffa lås. Sorgligt nog så finns det nog en heldel i skolan som är fräcka nog att öppna andras skåp och stjäla saker.

Nu ska jag nog sova, blev helt plötsligt sjukt trött!

Vi hörs imorgon bitti!

Godnatt♥

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: josefine

snygga kläder!:)

2009-03-27 @ 14:50:14
URL: http://joseflne.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0