Hallå!

Hallå allihopa!

utvecklingssamtalet gick faktiskt förvånansvärt bra! Trots min höga frånvaro så sköter jag mig utmärkt och har bra betyg, härligt!

egentligen är det träning idag men för min del blir det vila vila. Är så himla slut i kroppen, orkar ingenting. Jag har tvingat mig genom hela dagen i skolan, sjukt jobbigt. Nästa vecka får vi prelimenära(stavning?) svar på gymnasieintagningen, känner mig ganska lugn, tror nog att jag kommer in på det jag vill! Jag har ju sökt barn och fritid men är fortfarande lite osäker. Det är lite fram och tillbaka hela tiden, funderar ju på fjäll. Vissa dagar känns det rätt och vissa dagar känns barn och fritid rätt. Vet inte just nu hur det blir, men det löser sig säkert i slutändan!

Förutom att jag har haft det jobbigt med mig själv idag så har skoldagen varit helt okej!

Vi hörs ikväll!

pusss♥

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Leia

Skönt att det gick bra! :D

2009-03-30 @ 18:54:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0