Heja mammas tekakor

Kom nyss hem och just nu sitter jag och lyssnar på Erik Hassle med Hurtful!
Skolan idag var chill , när vi stod utanför syslöjdsalen och väntade på våran första lektion blev vi tillsagda att gå upp igen eftersom vi hade Vilda Vansbro vinkeln hela förmiddagen. Det går ut på att komma på nya uppfinningar allat från design till prototyper till kreativitet. Sedan skickar man in bidraget och kan vinna pengar på det sen. Den minsta summan man får är 500 kronor. Jag och Alex vann 500 kronor för en idé vi hade förut, vi delade på pengarna, skitkul! Tror jag köpte en väska för dom 250 kronorna.
Ja , så hela förmiddagen gick åt till det.

Sen hade vi bara två lektioner efter lunch så det var skönt.
Mamma har bakat tekakor så nu ska jag ta några sånna och äta mig proppmätt. Nejdå , men jag är så hungrig och dom är så goda så jag skulle kunna äta hundra stycken känns det som!

Ikväll blir det Hunflen från 6-9 med Julia, Matilda och Katrine!
Imorgon är det friluftsdag, jag har valt Hunflen. En heldag i Hunflen med kompisar , helt perfekt!

Nu ska jag äta.

kiss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0