hemma

Nu är jag äntligen hemma igen efter skoldagen. Det har faktiskt inte varit jobbigt alls i skolan idag, bara kul! Helt sjukt att jag säger det, men idag var det mycket skratt och trevliga människor osv :) det blir man glad av!

Imorse när vi kom till skolan stod det en polisbil på skolgården och två poliser stod på en snöhög och undersökte en skoter, antagligen stulen, som någon har lämnat där. Varför i hela friden just på en skolgård?
Jag tänkte ju direkt på bloggen så jag tog lite avståndskort!

zooming, sorry för dålig kvalité

Efter skolan Kom Tomas, Truls och katrine för att bli omvisad i skolan. Jag var deras Guide! Asså gud vad man tar allt förgivet, man tänker liksom inte på hur fin skola man egentligen har innan man verkligen visar upp och berättar om den. Vi har så otroligt mycket grejer och mycket bra i våran skola, sådant som vi tar förgivet, men tänk vilken tur vi har egentligen! Ja, man ska verkligen uppskatta det man har, en dag kan det vara försent. Och det gäller ju såklart inte bara skola och prylar men såklart att man har människor runt om sig som bryr sig!

Vi fick i alla fall komma in i bildsalen och titta, där finns det ju så himla mycket grejer, det doftar kreativitet där inne, våran bildlärare är otroligt kreativ! Precis när vi skulle till och gå därifrån höjta han till och kom springandes med en grymt snygg stol!

Snygg va? Jag tycker den är ascool!

Nu ska jag försöka få i mig en matbit, jag har knappt fått i mig mat överhuvudtaget idag pga nerver.

Vi hörs sen! :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0