Hemma

Nu är jag äntligen hemma. Dagen idag har både varit fysisk och psykisk jobbig.

Det har verkligen varit min otursdag idag! Först var jag bitter på att vi skulle slösa bort en lördag på att städa ur en lägenhet,(det visade sig dock att det var mycket trevligt att komma till Kongsvinger att få träffa alla, men innan vi åkte var jag sur och trött).
I Malung köpte vi en Apelsinjuice. Jag var såklart envis och skulle klara av att hälla i en mugg själv på en guppig väg. SPLASH! All Juice över mig och där satt jag med dyngsura kläder och hade inget ombyte med. Jaha , skitkul! Då var det bara att ta av sig byxor, tröja och strumpor och sitta och frysa HELA vägen. Det gjorde inte situationen bättre! Som tur var fick jag låna kläder av Moa, så vi svängde in dit och hämtade byxor och troser. haha..
Vi skulle egentligen inte vara där , utan bar ahämta kläderna och åka, men vi kunde ju inte motstå den nya familjemedlemmen där! Nämligen Kosmo, deras nya fina, söta, gulliga valp! naaauw, jag smälte när jag såg den, gud så gullig. Jätteliten kropp med långa ostadiga ben som halkade runt på parkettgolvet på 10 veckor. En liten nos med en blöt tunga som slickade dig belåtet i hela ansiktet. Så härligt!



Städning...



Ska sova nu. Vi hörs imorgon!

Godnatt på er allihopa!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0