Jobbigare jobbigast

Imorse kände jag mig faktiskt ovanligt pigg efter omständigheterna. Jag tänkte att det var ju bra, då kunde jag göra lite saker idag som, ja .. ;) Men oavsett så blev det värre när jag kom till skolan.  Näsan rann, hela tiden! halsen gjorde ont och jag fick huvudvärk efter ett tag. Så yej! Jag ringde mamma runt tio och sa att hon skulle hämta mig. Ganska dumt att åka hem pga min frånvaro men om jag ändå skulle springa ut från varje lektion var femte minut så får man ändå inte in någonting, det är omöjligt att hänga med plus att det stör dom andra, så jag kände att jag hade ingenting i skolan att göra.

Jag ska nog hjälpa mamma lite hemma nu, (ville hon i alla fall). Får väl vara snäll och hjälpa till, trots att jag inte känner mig så motiverad, menmen :) 

Efter städningen ska jag vila, vila, vila... nej, nu vill jag bli frisk, är så jävla less på det här!

pusss


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Daaavid

Stackare =/ detta är inte bra, bli frisk istället! :)pusssssssssssssssss

2009-03-31 @ 13:32:21

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0