Kongsvinger

Nu har vi varit i Kongsvinger hela dagen. Var skönt att träffa Familjen igen!
Dagen har gått ut på att städa lägenhet, handla Norsk mat och äta middag vid Farmor och Farfar där även Jan och Tante var med!

Nu är vi på väg att åka hem igen, ikväll ska jag nog sätta upp en teve i mitt rum och lägga mig och kolla på film hela natten. så skönt det hade varit! Imorgon ska jag till Hunflen och åka bräda :)

Om det inte blir alldeles för mycket att göra med alla saker vi har med hem, så bloggar jag när jag kommer hem!

Tack för alla kommentarer, det är trevligt :)

puss på er!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Nina - This is who I am ♥

trevlig kväll sötnos! :)



kram

2009-03-07 @ 22:11:50
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Belinda

man tackar :D Fin blogg du har!

2009-03-07 @ 22:16:11
URL: http://belindas.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0