la voix, nästa stopp, Moskva

Grattia Malena Ernman! Det förtjänade du!

Jag höll ju på EMD, men när det var klart för dom höll jag helt klart på Malena! Tycker låten är mäktig och man får lite "snövit" känslor av den, hehe.. alltså fina känslor från förr i tiden när man var jätteliten och kollade på snövit, ja , varför jag fick dom känslorna är väl för att Snövit sjunger lika som Malena, alltså när Malena går upp och hackar sådär högt i rösten, aja, lite komplicerat var det där, men då låter hon ganska lika som snövit alltså. haha, ah, just det!:P

Jag tror att hon har goda chanser i Moskva iallafall, en ovanlig och intressant låt, det är nog en låt som når Europas hjärtan!





kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0