Måndagen

Har haft en trevlig måndag! Blev ingen träning dock, det var ju snöstorm, snacka om att jag hade blivit sjuk om jag hade tränat..

Jag och Linda gick i alla fall till Håkanssons och åt en skitgod baguett och drack lite te när hon kom!


Sen mötte vi Malin. Malin och Linda simmade och jag gick och la mig i ett solarium i brist på något att göra.


Idag har jag pratat med Studievägledaren också, fick lite kalla fötter när det gällde valet till barn och fritid, tyckte att det började kännas tråkigt, så jag undrade om det var möjligt att byta till fjäll i omvalsperioden, och det skulle fixa sig sa hon! Härligt. Det är ju ganska många lika kurser, men lite mer ute är man dick på fjälllinjen, passar mig mycket bättre!
Får se vad det blir då :)

Föresten så slår jag huvudet i väggen snart. Vafan är det tv4 håller på med?! ett gammalt avsnitt av 90210 idag också! Jag blir så irriterad! ååååh.

Jaja, nu får jag tid med lite SO istället, måste sätta igång.
Hörs senare ikväll!

Pusss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0