not ready

Sitter och kollar på "the secret life of an American teenagers". Förstår egentligen inte varför jag kollar på det , det är så dåligt så man känner sig tvingad att titta på det. haha..

Nej usch , idag har jag varit seg i bloggen. Är så otroligt trött. Men man har väl sådan dagar också.

Ang. delarna ut min dagbok. Ehm, nu vet ni vad som har hänt och det känns bättre för mig. Men jag kommer dock inte fortsätta, känns lite för privat och tätt på just nu, trodde jag var redo men det var jag inte..

lägger in bilder sen.

puss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: svansen

Jag förstår inte varför jag kollar heller! Undra om man blir omedvetet beroende....

2009-03-09 @ 22:54:13
URL: http://svansens.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0