pirr?

Jag har en härlig pirrig känsla i magen. Varför då? Det har inte hänt något speciellt i mitt liv nu, eller jo, men bara tragiska grejer. Varför har jag butterflies i magen idag? hm. 
Skön känsla är det iallafall! 

Nu ska jag städa badrummet, har lovat mamma att göra det, så vad gör man väl inte för sin mami :)

Ikväll ska jag och Matilda hem till Patrik och hälsa på alla killar som lanar! vad är det som är så kul med att lana? Eller spela CS eller alla dessa datorspel överhuvudtaget? ja, jag har sagt det förut och jag säger det igen, Vilket jävla liv att litta framför datan HELA dagen. Eller, jag är en ganska stor datanörd myself, men jag sitter inte och slösar bort en hel dag på skjutspel. Ne, jag ser inte det roliga i det! 

Nej, nu måste jag slita mig. Hade bra! 


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0