Skinande rent

Äntligen är rummet färdigstädat!  Skönt att ha det gjort!

nu ska jag nog gå och bada Kajsa och André sen ska jag sminka mig och klä på mig, jag tror jag vet vad jag ska ha på mig nu, det blir något enkelt vardagligt bara, ni får bild sen!

Det doftar gott i hela rummet nu, det luktar rent och pärsika doftljus! :)
 

Fyfarao, varför ska det snöa nu?! blev så arg imorse när jag kollade ut, nu när våren var påväg! fan också. Nu blir det tunga vinterskor ett tag till då,eller? Hoppas snön försvinner!

Nu ska jag och kajsa dra upp och bada, pussshejs

uttjatad bild? yes. Får nog försöka få med Kajsa på en till bild, men hon är så himla envis!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0