Snöstorm

Just nu sitter jag med Kajsa i knät. Jag har precis tänt ett doftljus som jag fick av Julia i julklapp. Jordgubbsdoft. Det luktar underbart och lukten sprider sig i hela rummet på mindre än fem minuter!

Imorgon är det dags för skola, den här veckan ska jag vara hård mot mig själv. Jag ska gå till skolan varje dag, ska inte ligga kvar i sängen på morgnarna. Nu är det dags att skärpa sig.
Jag ska även göra några prov den här veckan tror jag.

Sen ska jag nog gå ut och skotta snö. Det behövs, det har snöat HELA dagen. Det vore väl trevligt för mamma och Roger när dom kommer hem, att ha en nyskottad gård!

Nu ska jag sätta på en film till Kajsa!
 Åter en gång, TACK SÅ HIMLA MYCKET för allas stöd! Det värmer!

Alla nya läsare, välkomna ska ni vara! Hoppas ni fortsätter att kika in på min blogg!



Puss på er , från mig och Kajsa

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: CORNELIA

Spana in min blogg om du har lust!:) KRAM

2009-03-08 @ 16:54:23
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: elinjohansson

ja jo men det händer alla ngn gång. man får försöka se det positivt. hur länge sen var det det hände ? :/

2009-03-08 @ 17:08:03
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Hejsan, kika gärna in mina teckningar på min konstnärsblogg. Tycker du jag ska trycka upp mina teckningar på linnen/t-shirts? Lämna gärna en kommentar! Kram! :)

2009-03-08 @ 18:04:16
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Roger

Hej du, vilka underbara ungdomar och barn vi har. Otroligt härligt att du Kamila och Katrine fixar med era små syskon, hjälper till med allt möjligt här hemma, från städning till snöskottning och mycket annat.

Vill bara säga att jag är otroligt glad och stolt i er!

2009-03-08 @ 22:00:44

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0