Sweet summer

Nu vill jag ha sommar! Tänk va skönt att klä sig ledigt och inte dra på sig sega jeans varenda dag. Bara gå med bara ben och bar mage! my god, längtar!

På fötterna i sommar kommer det helt klart sitta gladiatorsandaler!  det ska också köpas nästa gång det blir shopping!
(bild från google)
Ungefär så ska mina se ut, en ganska låg modell, i brun/beige. Lite grövre ska dom dock vara!
Passa verkligen till allt, jeans, shorts, klänning, kjol, ja allt!

Men såklart ska det väl blir några klackar i sommar också!

Åh va jag längtar, i sommar ska Kamilla befinna sig på beachen i Norge och bli ännu brunare än förra året!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Linnea ;>

åh sommar <3



sv: okej :)

2009-03-12 @ 21:33:13
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0