The surprise!

Mamma kom hem för ungefär en timme sedan. Gissa vad överraskningen var? Jo , jag och Katrine städade HELA huset! Vårat hus är ganska stort ändå. Gissa om mamma tyckte det var skönt , hon blev jätteglad! Det är alltid kul att göra någon glad! Det är ett tips om ni vill göra den som sköter hushållet hemma glad, städa huset så den personen slipper göra så mycket som vanligt den dagen. Man kan leva i flera dagar på att se hur nöjda och glada de blir. Det är hur skönt som helst , man blir så nöjd med sig själv.

Jag ska nog börja med SO idag. Första världskriget och lite religion. Usch.

Nu ska jag nog äta en Apelsin och vila lite framför teven.

Vi hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0