Tiden försvinner

Asså imorgon börjar skolan , det är helt sjukt! Vi fick ju nyss sportlov!

Idag har jag varit jätteduktig! Först storstädade jag mitt rum , det luktar jätterent och gott här inne nu :) sen storstädade jag badrummet , bra Kamilla!
Efter jag städade kollade jag lite på vasaloppet , grattis Daniel Tynell (om det stavas så)!
Sen efter att ha kollat på fullt i skidåkare blev jag sugen själv så jag gick ut och knäppte på mig skidorna och tog en lång vända på älven och sen upp i eljusspåret , var ute i ungefär en timme! skönt.

Sen drog jag, mamma, Kajsa och André iväg på Barnkalas åt Tim och Alexander. Sofia Rågenklint och Patrik Isakssons barn! Hur kul som helst :) Alla barn är så söta. Jag vet att det är mitt framtida yrke , att jobba med barn , jag älskar barn!
Där åt vi god tårta och lekte en massa och sen var det dags för skattjakt, då tog Sofia med alla barn ut för att utföra en massa uppgifter för att dom tillslut kunde få tag på skatten , när vi närmade oss skatten började "kapten krok" (som i detta fallet var Patrik) ropa med läskig röst "Ni får inte ta min skatt" osv. Alla barnen blev lite skraja men det gick över när Patrik tog av sig sin stora pälskappa och visade att det bara var han. Ni skulle sett då hur alla ansiktsutryck blev mer avslappnade. Skithäftigt! Jag har en massa bilder därifrån , men jag tycker det känns dumt att lägga ut bilder på andra männsikor och andra människors barn utan dera tillåtelse så jag låte bli att lägga ut dom. Det får bli ett minne som bara jag får ta del av själv helt enkelt!

Nu ska jag gå ut och hämta ved för det är så himla kallt i vårat hus!

Vi hörs i gonatt inlägget!

puss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0