Träning och Spanska

Kom precis hem från träningen. Det som gäller nu är att hoppa in i duschen och sen lägga sig med spanskaböckerna och läsa helt tills man somnar. Inte så kul, men det är sådana tråkiga, nödvändiga saker som man bara får ta tag i och göra varken man vill eller inte!

Imorgon efter skolan blir det en trip till Borlänge med kära Matilda och Julia! Det ska bli skönt att få lite påfyllning i garderoben!

Imorgon blir det dålig uppdatering här, men ni får ett morgoninlägg och ett kvällsinlägg där ni antagligen får se allt jag köpt!

Ne, nu måste jag sätta igång med alla göramål. Vi hörs imorgon!

Puss på er, och sov gott när det är dags!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Rösta på veckans blogg - emmajuli

God morgon, allt bra med dig ?

Kommentera gärna mitt inlägg om taskig kommentar om

mina två missfall !



Kram till dig.

2009-03-27 @ 07:15:12
URL: http://emmajuli.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0