Trött

Usch´, jag är helt slut. Vid halv fem somnade jag och sov till halv sju. Det är inte likt mig.
Bara det att städa ur lägenheten och få hem alla saker tar väl på psyket.
Jag och katrine ska i alla fall ut och springa nu så jag piggnar till lite.

Har lite bilder från skolan idag som kommer sen :)

Puss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Nitania

Svar: Oh.. Fina du. Det låter verkligen intressant, och jag vill gärna följa ditt liv.. Ska ta mig tiden någon gång i veckan och läsa din dagbok,

-

Du, delta gärna i min tävling, översta inlägget, så har du chansen att vinna en digitalkamera! Kramar från Nitania

2009-03-09 @ 19:21:38
URL: http://nitania.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0