Utnyttjat dagen på bästa sätt

Idag känner jag mig riktigt nöjd med dagen, förutom att jag inte gick till skolan, men ajg har fått gjort så mycket ändå.

Först gjorde jag klart en massa rester. Det var jätteskönt!

Senare åkte jag och Katrine till Hunflen, åkte bräda först, vilket jag börjar bli duktig på! Sen åkte vi massa skogsbanor med skidor!

Jag

Katrine

Vi kom precis hem från Hunflen, vi passade på att svänga in vid Nille och Marita och hämta ett jättefint tv-bord som jag har fått av dom! :) tack!

Så ser det ut i mitt rum nu! Härlisch!

Nu ska jag läsa lite biologi.

Vi hörs imorgon :)

god natt!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: KAJSAs.

äntligen frågestund i min blogg

ställ din/dina frågor fram tills imorgon kväll, alla besvaras, men kanske blir du den lyckliga som får synas i min blogg?



lycka till, och tack för din medverkan!

2009-03-10 @ 22:08:37
URL: http://ksundstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jättefiint tv-bord !!!:)

2009-03-11 @ 16:56:10

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0