30/5 09

Idag är det inte vilken dag som helst, utan lilla Kajsa fyller 4 år idag! Åj, tiden går så himla fort! Grattis lilla älskling.

Dagen började med att mamma väckte mig runt halv åtta för att vi skulle väcka Kajsa med frukost och presenter på sängen. Sen åkte vi till Vansbro en sväng sen när vi kom hem la jag mig på studsmattan och solade i ungefär två timmar. Tro det eller ej, men färgen smyger sig sakta men säkert fram. Haha, ni ska se min rygg, jag har streck efter rosetten hänger ner när man knyter bikinin, ser askonstigt ut. Kan försöka knäppa kort på det så ni får se sen!

Snart kommer det lite släkt för att fira Kajsa. Sen ikväll blir det klippning för min del och grillning med familjen, mysigt!

VI hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0